[Epitesz-barkacs] parkolok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 19:12:56 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Szerintem meg hagyjak a francba ezt az egesz lazalomszeru negyes metrot,
> es csinaljanak kocsiutat a lyukbol, es X emeletes garazsokat a megallok
> helyen. Nincs smiley, hot komolyan gondolom.

Tudunk mi ötletelni, az biztos. :-)
Szerintem ez a lyuk teljesen alkalmatlan rá, hogy autóközlekedés legyen
benne. Gigászi költség lenne visszatáncolni. Ez a fajta móka olyan, hogy
ha már egyszer így belekezdtek, be is kell fejezni, az a legkisebb kár.

Én nem tudom megítélni, hogy ez a város mennyire lesz rácuppanni a
tömegközlekedésre, ennyiben én is szkeptikus vagyok. Az tesz azzá, hogy
akármilyen vonzó, tiszta, kultúrált, lehetrászámítani fajta is lesz a
tömegközlekedés, annyiba kerül használni, mintha autózna az ember, és ha
így van, akkor csak az kényszerítheti rá az utazókat, hogy szándékosan
durván akadályozzák az autóforgalmat és drágítják vagy ellehetetlenítik a
parkolást. Na de az utóbbi azokat is akadályozza, akik olyan okból
autóznak, amit nem lehet tömegközlekedéssel megoldani.

Nálunk - úgy érzem - van valami gerjesztett ellentét az autózók és
tömegközlekedők között. Néha magam is érzem, ahogy kiállok a romos
portámról az autóval: azt a megvetést, ahogy egy-egy főleg öregasszony
átdöf a szemével a privát buszmegállómban :) állva..., volt, amikor alig
bírtam megállni, hogy valami epéset beszóljak. Szinte érezni lehet, ahogy
kifejezi: hogy képzeli maga, hogy autóba ül, amikor itt van magának ez a
buszmegálló?! Felháborító, azonnal szálljon ki... :-)

De másban is ilyenek, ezért is rühellem ezt a buszmegállót. Pl cikiznek
amiatt, hogy vannak itt klímák (behallatszik a buszmegállóból a
rosszindulatú szöveg). Szerintük nekem nincs jogom a klímára, csak azoknak
van, akiknek kolbászból van a kerítésük. :-) Hogy azzal fűteni is lehet,
az a tompult agyukban fel se merül, el se tudják képzelni. Iszonyú buta
népek vannak itt a tömegközlekedők között. Most már ezt bátran kijelentem,
mert hallom, mikről, milyen stílusban beszélnek. Még a fiatalokon is ki
vagyok bukva, akkora butaság dől ezerrel, hogy magam is eldobom az agyam.
Pedig állítólag ez egy nem rossz környék! Milyen lehet a rossz környék!?