[Epitesz-barkacs] parkolok

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 15., H, 21:20:18 CEST

Sziasztok!

http://www.roadtraffic-technology.com/projects/smart/
http://hvg.hu/velemeny/200826_Klados_Gusztav.aspx

Üdv
pi

----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja"
<epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Monday, June 15, 2009 7:25 PM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] parkolok

Hofferek Attila wrote:

> Nem ez lenne a vilagon az elso kozforgalmu alagut. Vannak
> arra jo
> megoldasok, raadasul mivel metro van tervezve bele, gondolom
> a tuz, es a
> ket megallo kozul torteno kimenekites igy is, ugy is
> megoldando problema.

Az utóbbit el tudom képzelni, bár asszem nálunk még sosem volt
rá példa,
hogy az utasoknak az alagútban kelljen gyalogolniuk.

De hogy autós célra másféle alagút kell, arra nagy összegű
fogadást mernék
tenni.

Olyan is van, hogy ilyen mélyre (akár 40m) is levisznek város
alá
autóközlekedési utat? Meg hogy nagy folyó alá?