[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 09:14:33 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Rögtön feltalálod a kamrás vákuumcsomagoló gépet :-)

Amúgy is jártas vagyok a melegvíz feltalálásában! :-)

Viszont a mikrós módszert, ami végülis nyitott kamrásnak tekinthető :-),
már feltaláltam, és rengetegszer használtuk sikerrel. Évekig eláll a
lekvár. Persze láttam én már celofános lekvárt is évekig elállni, de
kiszárad, mint a fene, mert a celofánon át tud a víz diffundálni, és egy
rém tömény, cukros valami jön létre. Ami persze finom, csak nem erről
volna szó. Ez a lekvár felbontás után, ha nem használják fel hamar, bizony
megpenészedik. Hacsaknem antifrost hűtőbe rakják nem becsukva.