[Epitesz-barkacs] vákumos tárolóedény

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 09:30:46 CEST

Acs Gabor írta 17 Jun 2009  9:16 levelében:
> Ez egy sima, akárhol kapható süt~Nzacskó volt?
Sima akárhol kapható sima zacskó volt, de megteszi a folpack is

> Szerinted nem érdemes megküldeni a biztonság kedvéért úgy 90 fokkal?
Nem, az túl sok. Most nem tudok URL-t írni de keress maghőmérséklet
táblázatot a neten, ami húsfajtánként megadja, a célhőmérsékletet.
Minél magasabb a sütő hőfaka, ammál hamarabb éri el a közepe is, de
annál inkább túlmelegszik a szélet. Ha pedig túlmelegszik, akkor
összeugrik, kiszárad, vizet ereszt.
A tisztaságra persze fokozottan kell ügyelni.

> Lehet, hogy már írtam, én kacsacombot konfitáltam úgy fél éve, az
> valami csoda volt!
Nemrég csináltam a klasszikus libazúzát. Szenzációs, ahogy az a
kemény, szívós izomdarab szaftos, omlós lesz.
http://jokaja.hu/?p=481

> Ha túl indiszkrét a kérdés, ne válaszolj: Mi volt a gyomroddal?
Fogyni kellett (185 kg-ról). Tettek be egy gyűrűt, aztán 3,5 év és -
95 kg után, komplikáció miatt, ki kellett vegyék.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu