[Epitesz-barkacs] vákumos tárolóedény

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 17., Sze, 09:53:47 CEST

2009.06.17. 9:31 keltezéssel, szepygab at gmail.com írta:

> Sima akárhol kapható sima zacskó volt, de megteszi a folpack is

Akkor mégegyszer, csak hogy biztos jól értettem. Fogok a hipermarket
zöldségosztályán egy nejlonzacskót, és azt teszem a sütőbe? Biztos jó
ez, nem szabadul ki belőle valami káros anyag a melegítéstől, ahogy
haladunk az olvadáspont felé?

> Nem, az túl sok. Most nem tudok URL-t írni de keress maghőmérséklet
> táblázatot a neten, ami húsfajtánként megadja, a célhőmérsékletet.
> Minél magasabb a sütő hőfaka, ammál hamarabb éri el a közepe is, de
> annál inkább túlmelegszik a szélet. Ha pedig túlmelegszik, akkor
> összeugrik, kiszárad, vizet ereszt.

Épp a héten láttam a Metroban maghőmérséklet mérőt húshoz, és nem
értettem, mire jó az. Hát erre.

> Fogyni kellett (185 kg-ról).

Azt hiszem, ezzel a testsúllyal Te vagy a listakirály! :))

Gábor