[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 17., Sze, 10:52:44 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.17. 10:24:29 +2h-kor írta:

> Nagy különbség van a kettő között. Nem probléma, mert vastag az anyaga,
> erről inkább visszaverődik a mikrohullám, ami persze örvényáramokkal jár,
> de ezek nem számottevőek.
>
> Vastagabb fémekkel nincs gond, pl kanál, befőttesüveg teteje...

meg fogom próbálni,
de gondolom, hogy egyesével kellett  belerakni?
( mert eléggé egyenetlenül melegít )

régen kuktában hőkezeltem konzervipari szakkönyv alapján

alapjáraton 112celsius volt az 1,6bar alatt,
a kukta súlyát megduplázva 125celsius összejött, 3,2bar volt akkor

125celsius esetén  húsos ételkonzerv is simán kezelhető volt

eléggé macerás a háztartási kuktában 3 üvegenként :-( , az utóbbi években
könnyebb volt a fagyasztóládába dobni

(a kuktás tartósításkor még nem volt fagyasztóládánk)