[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 11:00:05 CEST

Andras Suller wrote:

> edényeket mutatták be. Elég meggyőző volt a szivattyú, például egy
> műanyag
> palackból kiszívta a levegőt, és _teljesen_ összehúzódott a műanyag,
> utána
> kézzel alig lehetett megmozdítani. Tehát elég jó vákuumot csinált.

Nem ez lett volna az igazi teszt, hanem az, hogy ha egy ilyet belemártanak
vízbe, és az ugrik bele a levegő helyére, meddig telik meg. Leginkább
üveggel lehetne megcsinálni. Direktben, laikusok által is látható lenne,
hogy a levegő hány %-át tudja kiszívni.

> De akkor 200k körül volt az ára, és ennyiért elég sok kajamaradékot
> lehetne
> kidobálni. Sőt, a kidobálás sem biztos hogy teljes veszteséget jelent,
> mert
> romlottan is megeheti a kutya, baromfi vagy akár az anyós is :)

Meg hát nem kell a hűtőben natúr módon se tönkremennie egy ételnek. Én
elég gyakran eszem meg a tegnapi, tegnapelőtti kaját is. Nincs azzal semmi
gond, max nem olyan guszta, mint frissen, de nekem más a gusztusom, mint
az átlagnak. (Nem kedvelem a forró ételeket.)