[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 17., Sze, 15:36:29 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.17. 12:38:43 +2h-kor írta:

> Azért nem jó, mert a bicikli szelep felépítése olyan, hogy van egy
> csődarab, aminek az oldalán van a lyuk, ha jól emléxem, erre jön egy
> gumicső darabka, vékony anyagú. Ezt kell a pumpával legyőzni. Szóval
> vákuum esetén, ha a pumpa már tudna valódi vákuumot, a gumicső darabka
> szépen visszatartana jelentős mennyiségű levegőt.

most jut eszembe, ilyen kerékpárszelepes ketyere golyósban is létezik

(annyira fel kellett nyomnom a súlyom miatt, hogy a szelep gumicsöve kidurrant,
akkor találtam az egyik boltban ilyet)

belül egy kis rugó is lehet benne, mert a hűtőszekrény kompresszorának szívó
oldala nem akarta felszívni, a másik oldalról pedig én sem tudtam
kifújni

> Ellenben egy autós-szelep jó lehet, ha olyan erős a rugója, ami ellenáll a
> belső vákuumnak. Ez úgy működik, hogy ha rádugod a pumpát, akkor
> erőszakkal kinyílik. Hátránya, hogy a pumpában kell lennie az
> "egyenirányító" szelepnek, aminek csak a leszívás idején kell működnie.

hát ez egy picit drága lenne

VISSZACSAPO SZELEP D 6
KÚPOS MENETES CSATLAKOZÁSSAL
Típus: 3110/2 1/4"SAE