[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 18., Cs, 08:01:28 CEST

Pataki István wrote:

> Nem figyeltem meg, de feleségem a napokban dunsztolt befőttet.
> Mivel oktató célzattal is tette, hallottam a szöveget,
> miszerint addig kell lassú tűzön forralni, míg az üvegen belül
> nem kezdenek apró buborékok fölszállni. Ekkor rá kell tenni a
> fedelet és meg kell húzni. A külső víz csak kb. feléig ért az
> üvegeknek, de az üvegek csordultig voltak töltve.

Én még ezt is elhiszem, de hozzáteszem, hogy ez se forrás, hanem csak
gázkiválás a befőttesüvegen belül. Továbbra is azt állítom, hogy vízbe
állított üvegben lévő sima vizet se lehet felforralni a külső víz
forralása által.

Azt persze készséggel elismerem, hogy a dolog nem valami nagy horderejű.
:-)