[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 18., Cs, 01:17:25 CEST

Sziasztok!

Nem figyeltem meg, de feleségem a napokban dunsztolt befőttet.
Mivel oktató célzattal is tette, hallottam a szöveget,
miszerint addig kell lassú tűzön forralni, míg az üvegen belül
nem kezdenek apró buborékok fölszállni. Ekkor rá kell tenni a
fedelet és meg kell húzni. A külső víz csak kb. feléig ért az
üvegeknek, de az üvegek csordultig voltak töltve.

Üdv
pi