[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 18., Cs, 14:07:53 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.18. 13:47:55 +2h-kor írta:

> Azért én a kész terméke nem a kamrapolcra tettem, hanem a hűtőbe, és
> egy hónapon belül elfogyott, hossazbb eltarthatóságáról nincs
> információm.

nekem 20 - 25 évvel ezelőtt fagyasztóládám nem volt, az akkori lehetőségeim
között nekem a kamrapolcot kellett becéloznom, villanyrezsón 8literes kukta, amivel
3 db 0,7 - 1literes üveges konzervet sterilizáltam, egy akkori konzervipari
tan(szak)könyv "hőkezelési képletei" alapján,
a kuktával a 112celsius mellett a 125celsiust is "kiskanálpontosan"
belőttem, óra  is volt, csak 1,5 óránként 3üveget tudtam sterilizálni
az egy darab nagy kuktával.

amikor már lett fagyasztóláda, nagyon gyorsan abbahagytam a
konzerválást (kényelmi okokból)