[Epitesz-barkacs] zepter vacsy vákumos tárolóedény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 18., Cs, 15:53:16 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.18. 15:18:49 +2h-kor írta:

> Már elfilóztam rajta, de még nem próbáltam ki: mi lenne, ha hideg
> gyűmölcsöt raknék üvegbe kompótként, persze épeket, és vákuumszivattyúval
> szívnám meg annyira, hogy a lé felforrjon benne, és így zárnám le? Nincs
> kizárva, hogy ez is ép maradna főzés nélkül is, de erre már nem vennék
> mérget.

a vákumozás régi konzervipari mód, a cukros vizből így szívatják be az almába,
sárgabarackba, stb :-)

házilag nem érdemes sűrített paradicsomot készíteni, mert ezen a téren nem lehet az iparral versenyezni. A konzervgyárak ugyanis vákuum alatt sűrítik a paradicsomot, így 50-60 °C-ra lecsökken a forrás­pontja. Ennek következtében sűrítés közben nem pusztul el a C-vitamin-tartalma, és az íze, illata is messze felülmúlja a házilag agyonfőzött paradicsompüré minőségét.
******
és találtam 1 perccel ezelőtt valamit, ennek kellene még utána nézni

http://kunlibrary.com/szakacs.htm
Azoknak sem kell lemondaniuk a légmentes tárolás előnyeiről, akik nem tudják megfizetni a motoros készlet árát, mivel egy spanyol cég forgalomba hozta ennek a rendszernek az olcsóbb változatát is. A Valira dobozcsaládnál a levegőt a fedélre illeszthető kézipumpával kell kiszívni. A Valira termékek a nagyobb szaküzletekben, áruházakban szerezhetők be. Kizárólagos importőre a LEND-EX Kft. Címük: 1045. Budapest, Berlini út 75.
*******