[Epitesz-barkacs] Re: zepter vacsy vákumos tárol óedény

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 18., Cs, 21:42:16 CEST

>Forralt tejjel startoltál?

Nem, zacskossal forralas nelkul. Szerintem az a
gond, hogy gyorsan felfut, es a zarokupaknak
eselye nincs a 100 fokot elerni. Nem akartam,
hogy orrba-szajba kifusson a tej, tehat amint
elerte a kupakot, kikapcsoltam, ratekertem.
Namost ott meg rohogtek a gombak meg a
bakteriumok. Szoval nem felfutos anyagokkal
jobban bejohet ez a mikros modszer, es hagyni
kell egy ideig, amig teljesen atforrosodik a teto
is, az uveg is mindenhol a goztol. Szerintem akkor jo lehet.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu