[Epitesz-barkacs] pedalos vakum

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 18., Cs, 22:38:11 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 10m gerincmagasságig  gondoltam "kimagasítani" egy "mérőcsövet", de csak
> 7m-en van a gerinc

A mellszívóhoz biztos nem kell a 7 méter sem. (Be is b...na, a nő melle
belehuppanna a mellszívóba. :-) )

> köszi, lehet hogy így  "táblázatos vákummérés" lesz a vége

Szerintem először próbálkozz azzal az 1..3 méter csővel.

> a kuktafazékban a 125celsiust is nyomással állítottam be,
> táblázat szerint  1,6bar-nál volt 112 celsius,  3,2 bar-ra
> kellett feltornászni, de se nyomásmérőm, se hőmérőm nem volt
>
> de lemértem a szelepsúlyt, ami 7deka volt, és ráraktam még 7dekát,
> és a "tudomány mai állítása szerit" sikerült  :-)

nem rossz ez sem, de vákuumnál hogyan? Bár a módszer működhet errefelé is,
csak a súlynak a vákuumtérben kell lennie, és láthatónak is kell lennie
annak, hogy most már ereszt.