[Epitesz-barkacs] pedalos vakum

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 19., P, 11:13:09 CEST

Hofferek Attila wrote:

> A mellszivo csak egy nagyon kicsi feluleten fejti ki a szivo hatasat,
> amibe be kell illeszteni a mellbimbot. Nekem szivtak mar meg a lanyaim a
> kisujjamat, azt hittem leszakad a hus a csontrol. Iszonyatosat szivnak.

Akkor megszívtad. :-)

Valóban, már nagyon rég láttam mellszívót, lehet, hogy annak csak kicsi a
kimenő keresztmetszete, szóval nem lehet beleszívni a legpuhább cicit se.
De mivel vannak tejjáratok benne, azért gondoltam, hogy ha kapna mondjuk
fél bárt, akkor lehet, hogy a vér is elindulna belőle, mert hogy azért
bent finomabb szövetek vannak, mint a tenyeremen. :-)

Viszont én meg már csináltam olyat, hogy egy csőben vákuum, aminek akkora
a keresztmetszete, hogy tenyérrel be tudom fogni. A vákuumszivattyú tud
akkorát, hogy felforr a víz.

Én meg kipróbáltam, milyen érzés ezt befogni kézzel. Nagyon fura volt, de
kibírtam. A tenyerem piros lett, de nem kezdett sehol vérezni... és nem
tapadt rá annyira, hogy valahol ne tudjam beengedi a levegőt, amikor el
akartam venni. Asszem 6 centi átmérőjű volt a cső, az kb 28 cm2. Az erő is
megvolt legalább 20 kiló. Jól benyomódott a cső széle a tenyerembe. A
hasamon már nem próbálnám ki. :-)

Volt, hogy valakinek mitesszert kellett kibányásznom. Nagyon megkínoztam,
de nem sikerült a végén. Felmerült, hogy mi lenne, ha vákuummal. De hamar
elvetettem a dolgot, mert tudom, hogy a vákuum a földön csak kicsi lehet.
Viszont érdekes lehet, hogy ha mondjuk tiniknek pattanásokat kellene
rengeteget kiszívni nyomkurászás nélkül, akkor kell hozzá egy keszon
kamra, mondjuk 10 bar túlnyomással, és a külvilágból jövő csődarabot
illeszteni a kezelendő pattanásokra... szóval ez már lehet, hogy működne.

Na ha ezt egy kozmetikus olvasná, dobna egy hátast, az biztos! :-)