[Epitesz-barkacs] mobilklíma

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 19., P, 11:20:10 CEST

Na ez az, valami ilyesmire emlékeztem. Azóta is (szerintem már évek óta)
fordítgatom-borogatom a mobilklímákat, de vagy csak 1, vagy sehány
csöveset látok.
Jól értem, hogy az 1 csövessel az a gond, hogy az ajtó-ablak stb.
mellett visszaszívja a meleg, párás levegőt a lakásba, a 2 csöves meg a
lakás saját levegőjét hűti-forgatja?

Gábor