[Epitesz-barkacs] mobilklíma

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jún. 19., P, 11:45:13 CEST

Halihó!

Acs Gabor írta:
> Na ez az, valami ilyesmire emlékeztem. Azóta is (szerintem már évek óta)
> fordítgatom-borogatom a mobilklímákat, de vagy csak 1, vagy sehány
> csöveset látok.

  Ahja, utóbbi időben én se láttam ilyet.
  A sehány csöves nem klíma, hanem párologtató vagy jéggel működő léghűtő.

> Jól értem, hogy az 1 csövessel az a gond, hogy az ajtó-ablak stb.
> mellett visszaszívja a meleg, párás levegőt a lakásba, a 2 csöves meg a
> lakás saját levegőjét hűti-forgatja?

  Igen, a kétcsöves funkcionálisan olyan, mint a split klíma, csak a kültéri
is benn van, de külső levegőt szív be, melegít fel és fúj ki.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor