[Epitesz-barkacs] féltöltet funkció

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 20., Szo, 07:00:56 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.20. 06:52:36 +2h-kor írta:

> ilyet se hallottam még, csak mosógépen

én ebben találtam

[PDF] CB60 No-Frost TERMÉKLAPFájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - HTML-változat
A ventilátor a hűtőtér belsejében uralkodó hőmérséklet jobb eloszlását, ....
 “Féltöltet” funkció. A fagyasztótér kisebb leterheltsége esetén érdemes mindent ...
dev.digital-works.hu/lugas/feltoltes/file/423_prog.pdf