[Epitesz-barkacs] rozsdamentes hegesztés, forrasztás ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 21., V, 14:09:16 CEST

>Awival lehet. Mi az, hogy 6-os cső? 6mm külső átmérőjű?
igen, 6mm-es külső átmérő.

>vékonynak kell lennie, meg hát a hegesztő cumónak és magának a >hegesztőnek
>is topon kell lennie.

tehát akkor én ezt itthon biztosan nem fogom tudni kivitelezni,
ha meg iparoshoz megyek akkor vagyonokba kerül, mert ráadásul még nehezen
hozzáférhető helyen van és a hegesztés mellett pár cm-re hőszigetelő pur-hab
van, aminek nem kellene kigyulladnia és jó lenne ha ott maradna ahol van.

nézzük inkább a mechanikus illesztést.

hogyan tudom nagyon egyszerűen kiperemezni a cső végeket szétrepedés,
kirojtozódás nélkül ?

itten van amit kellene csinálni :

http://telectronic.hu/lomtar/csoveg.jpg

valaki jól elintézte a cuccot, mert flexel levűgta az összes véget.

ilyen peremezés lenne jó:

http://telectronic.hu/lomtar/csoperem.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/csoperem1.jpg