[Epitesz-barkacs] rozsdamentes hegesztés, forrasztás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 21., V, 14:52:12 CEST

Zsolt wrote:

> igen, 6mm-es külső átmérő.

> tehát akkor én ezt itthon biztosan nem fogom tudni kivitelezni,

Szerintem ilyen vékony csöveket nem szoktak toldani, vagy ha igen, akkor
hollandis módszerekkel. Pl autóban még vékonyabb, de nem rozsdamentes,
hanem rendes acélcsőből vannak a fékcsövek, de ott sincs hegesztéssel
toldva.

> hogyan tudom nagyon egyszerűen kiperemezni a cső végeket szétrepedés,
> kirojtozódás nélkül ?

Valszleg melegen, és alkalmas szerszámmal.

> itten van amit kellene csinálni :
>
> http://telectronic.hu/lomtar/csoveg.jpg
>
> valaki jól elintézte a cuccot, mert flexel levűgta az összes véget.

Nos, ez tényleg el lett kefélve.

> ilyen peremezés lenne jó:
>
> http://telectronic.hu/lomtar/csoperem.jpg
> http://telectronic.hu/lomtar/csoperem1.jpg

És a hossz elég lenne? Kijönne belőle? Eredetileg is valahogy
felperemezték, tehát a cső biztosan alkalmas rá. Ezúttal valahogy úgy
kéne, hogy van az a menetes akármi, amire fel kell feküdnie, annak kell
lennie az egyik peremezőszerszámnak. Ráhúzva meg kellene próbálni először
kibővíteni valami kúpos dologgal, aztán rákalapálni a menetes holmira.
Vagy, ha már megvan egy kellő kibővítés, egyszerűen menettel rányomni a
megfelelő ellendarabbal.