[Epitesz-barkacs] rozsdamentes hegesztés, forrasztás ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 21., V, 16:25:10 CEST

>És a hossz elég lenne? Kijönne belőle?
igen, de különben muszáj neki, max addig fejtem ki a pur habból ameddig
szükséges.

> Eredetileg is valahogy felperemezték, tehát a cső biztosan alkalmas rá.
Az a carbonátor egység amin ilyen megoldás van és kb. 10 évvel azelőtt
gyártották mint amelyikről levágták a csőcsatlakozásokat.

>A képeken vízcsatlakozások vannak. Műgyantával ragasztott
>forraszvégek nem jók?

teljesen jó lenne, de nem tudom, hogy kibír-e 8-12 bart a műgyantás
ragasztás, meg egyáltalán milyen az a műgyanta amire gondolsz ?
és bírja-e a szénsavat ?

nekem csak a magyar kétkomponensűm van, amivel eddig nem voltak túlzottan jó
tapasztalataim.

az első 5let egyébként pont ez volt, hogy menetes forraszvégeket
esztergácsolok és ráforrasztom, vettem is egy darab 14-es rozsdamentes rúd
anyagot, hogy abból készítek ilyeneket,

de aztán elszomorítottak, hogy a szénsav minden réztartalmút megesz, így
indult, hogy nem forrasztás hanem hegesztés, majd peremezés.