[Epitesz-barkacs] rozsdamentes hegesztés, forrasztás ?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 21., V, 20:39:19 CEST

Zsolt írta 21 Jun 2009  16:25 levelében:
> nekem csak a magyar kétkomponens~nm van, amivel eddig nem voltak túlzottan
> jó tapasztalataim.
A Mester u. Liliom u. sarkán, a kis utcáról van egy ragasztó
szaküzlet. Szerintem ott bármit kapsz. Én nyugodtan megcsinálnám a
bárhol kapható, két pici tubusban levő Araldite-tal, vagy az iker
injekciós fecskendőben levő, talán Diamant nevű fémragasztóval.
Nem olyan nagyok azok a csőátmérők, hogy ha 1-2 cm hosszan belemegy a
cső az idomba, hasson akkora erő, ami nyírása túlterhelné azt a
ragasztóréteget.

> az els~N 5let egyébként pont ez volt, hogy menetes forraszvégeket
> esztergácsolok és ráforrasztom, vettem is egy darab 14-es rozsdamentes rúd
> anyagot, hogy abból készítek ilyeneket,
>
> de aztán elszomorítottak, hogy a szénsav minden réztartalmút megesz, így
> indult, hogy nem forrasztás hanem hegesztés, majd peremezés.
Ha van kor anyagod, akkor hajrá. Megcsinálhatod alumíniumból is, a
szódás szifonok se lukadtak ki a szénsavtól.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu