[Epitesz-barkacs] rozsdamentes hegesztés, forrasztás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 22., H, 00:52:05 CEST

Zsolt wrote:

> teljesen jó lenne, de nem tudom, hogy kibír-e 8-12 bart a műgyantás
> ragasztás, meg egyáltalán milyen az a műgyanta amire gondolsz ?
> és bírja-e a szénsavat ?

Szénsav? Hát arra az ezüst tökéletes lenne! Az marhára meglepne, ha a
szénsav az ezüstöt ki tudná kezdeni. Az végülis nemesfém, nemde?

Csináltam söntöt, ami vörösrézbe ezüsttel forrasztott manganin. Elvittem
egy helyre, ahol meleg tömény kénsav és foszforsav van a kádakban.
Belelógattam egy darab dróttal, csak pár percre akartam, de megfeledkeztem
róla, bent lógott vagy fél órát vagy még többet. Nyomát se láttam semelyik
összetevőn maródásnak.

Esetleg az ezüstről kérdezd meg Cseh Robit.