[Epitesz-barkacs] rozsdamentes hegesztés, forrasztás ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 22., H, 11:42:14 CEST

>Szénsav? Hát arra az ezüst tökéletes lenne! Az marhára meglepne, ha a
>szénsav az ezüstöt ki tudná kezdeni. Az végülis nemesfém, nemde?

azt mondta az ember, hogy az ezüst forrasz 5% ezüst, a többi meg réz, én
ennek nem jártam utána, lehet, hogy igaza van éehet hogy hülyeség.

azóta kibontottam a pur habból 2 cm-re a csővégeket és végig gondoltam, hogy
a hegesztésnél kapásból meggyulladna, az ezüst forrasz is a kb. 1000
fokjával szintén hasonlóan tenne, az ónos forrasztást biztosan kibírná, de
ezt egyenlőre kihagyom.

most úgy ráálltam erre a beleragasztom dologra.

már reggel neki is akartam állni, hogy elkészítem a menetes végeket, de úgy
szakadt az eső, hogy nem volt kedvem kimenni a műhelybe, inkább beültem a
számítógépbe....