[Epitesz-barkacs] huto kompresszor ismet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 22., H, 17:21:54 CEST

Balázs Bámer wrote:
> Koszonom a valaszokat. Nem hutokompresszor lesz, es foltoltom olajjal.
> Mar csak vissza kell zarni valahogy. Visszahegesztem majd a kupakjat
> par ponton, a maradek helyeken jo lenne valami olajallo szilikonnal
> tomiteni. Ezek mennyire birjak? Szivonyilas szerencsere font van, megy
> majd bele olaj rendesen.

Valahogy úgy lehetne összerakni, ha a hengeres-szerű résznél vágtad szét,
és nem valami ferde részen, hogy amíg még szét van szedve, az egyik félbe
belehajlítasz egy lemezcsíkot belülre a vágási felületet belülről elfedő
módon, és ezt abba a részbe itt-ott belepöttyinted. Úgy kéne, hogy jól
illeszkedjen, amikor összerakod a két részt, akkor szorosan akarjon
összemenni.

Mindkét részre összeillesztés után hegesztesz 3 fülszerűséget, aminél
fogva össze lehet őket egymáshoz csavarozni.

Miután mindkét rész tiszta lett, sehol semmi forgács már nincs, fel van
töltve, összeilleszted, és a 3 fülnél fogva összecsavarozod. A fülek
lehetnek úgy csinálva, hogy köztük legyen annyi hozzáférés, hogy
bekenhessed valamivel, szilikon trutyi, mindegy. Mivel a trutyi mögött ott
a lemez, ki van csukva, hogy akár totál vákuum esetén is bemenjen a
megszilárdult trutyi a réseken.

Így egy később matatható, szétszedhető eszközt kapsz.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: kompresszor1.gif
Type: image/gif
Size: 3481 bytes