[Epitesz-barkacs] MSZ 1601, A1 keverék

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 23., K, 10:33:12 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 23 Jun 2009  10:22 levelében:
>  magyar viszonylatban  a MOL meg a
> többi tölt~Nben azt töltenek amit akarnak, csak a vev~N meg ne tudja a
> pontos összetételt
Szerintem annak megfelelő arányban keverik,a hogy épp rendelkezésre
áll.
Mivel égetésre árulják, amíg valami határérték alá nem csökken az
égéshője, addig a vevő nem károsodott.
Az, hogy Te a rendeltetési céljától eltérő módon akarod használni, a
Te dolgod és felelősséged. Ez esetben Neked kell kitalálnod a
hasznosítás módját, technológiáját, biztonságát is.

Ha jól értettem, Te hőszivattyú töltésére használnád. Oda nem kell
hatalmas mennyiség. Az öngyújtók töltésére kapható kisebb palackokban
is keverék van? Az nem tiszta gáz véletlenül?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu