[Epitesz-barkacs] MSZ 1601, A1 keverék

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 23., K, 11:22:26 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.23. 10:33:12 +2h-kor írta:

> Szerintem annak megfelelő arányban keverik,a hogy épp rendelkezésre
> áll.
> Mivel égetésre árulják, amíg valami határérték alá nem csökken az
> égéshője, addig a vevő nem károsodott.

A tiszta propán -15 °C-ig jól működik, míg a butánt 0 °C alatt már nem tudod meggyújtani.

a PB palackból az utolsó kb 1 kilót csak akkor tudom kiégetni hideg körülményekben, ha
egy lanygyos vizes lavórba állítom, hogy +10 feletti legyen a tartályban

> Az, hogy Te a rendeltetési céljától eltérő módon akarod használni, a
> Te dolgod és felelősséged. Ez esetben Neked kell kitalálnod a
> hasznosítás módját, technológiáját, biztonságát is.

Meleg és mérsékelt időjárási viszonyok között táborozóknak kitűnő alternatíva.
Azoknak való, akik nem szeretik a macerát

nekem hideg körülmények között (a pb palackok a ház falán kívül, hogy a ház el ne
repüljön, ha valami gond lenne ) is kellene

> Ha jól értettem, Te hőszivattyú töltésére használnád. Oda nem kell

hát arra is szeretném, már csak az arányokat kell kiókumulálni

az R22 helyetti R417-ben csak 5% R600a van,
egy 10 éves fagyasztóládában 100% R600a van

de az R290 - R600 keverék is létezik   <- ez is a PBgáz

> hatalmas mennyiség. Az öngyújtók töltésére kapható kisebb palackokban
> is keverék van? Az nem tiszta gáz véletlenül?

mintha csak a büdösítő nem lenne benne,