[Epitesz-barkacs] MSZ 1601, A1 keverék

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 23., K, 16:27:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.23. 15:41:35 +2h-kor írta:

> Vannak azért más szempontok is. Én max kísérleti jelleggel merném valami
> nemszámít jellegű holmiba beletölteni a pb-t saját szakállamra, és nagyon
> kéne tudni hozzá, hogy mi mekkora, kapilláris meg egyebek. Ennyire nem
> vágom a témát, és itt kis lehetősége van kísérletezni. Betöltöd, aztán
> vagy jó, vagy nem.

egyébként  az R22 -t ezévben még törvényesen is be lehet szerezni,
(amit illene lecserélni ennek ellenére)  tehát, csak egy tartályt kell hozzá szereznem

de így is saját szakállamra fogok kísérletezni :-)  ezért is járom körbe annyiszor :-(

> Na meg az etilmerkaptán, ami a szagosító, erről se tudok semmit. Jó-e az
> ott, káros, nem káros...
>
> Végül energetikailag: lehet, hogy a bele való jóval drágább, de az is
> lehet, hogy a nem bele való miatt az energiaköltség megugrik, és elég
> hamar ledolgozza a különbséget, végül veszteséges lesz hosszú távon.
> Feltéve, hogy működik rendesen.

> Ezekhez a nyomoronc hőszivattyúkhoz vagy a fizikát kell nagyon tudni meg a
> technikai módokat, szokásokat, vagy csak az utóbbit, de azt nagyon.

engem a hermetikus kompresszor piszkál nagyon, egy szétszerelhető
(mint az autósklímában) esetében könnyebb lenne.