[Epitesz-barkacs] klímaszivárgás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 23., K, 17:20:33 CEST


-------
http://www.okauto.hu/11.php

A szivárgást hosszas és aprólékos szondázással tudják felderíteni. Elsőként rendszerint újratöltik a rendszert és várják, hogy mennyi idő alatt mennyi gázt veszít, ebből következtethetnek, hogy tömítetlenség, vagy porózusság a szivárgás oka. Mikor behatárolták a hibahelyet, leeresztik a hűtőközeget, amely nem menthető, !!!!!????
elillan a levegőbe, majd nagynyomású – 14 bar - nitrogént nyomnak a rendszerbe, így tesztelik. A felderített szivárgási pontokon tömítést vagy csővezetéket cserélnek, majd vákuum- és nyomáspróbát végeznek,
-------
autóklímásoknál nincs vákumozó, hogy a használt hűtőközeget tartályba mentsék??


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról