[Epitesz-barkacs] klimaszivargas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 23., K, 18:10:10 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.06.23. 08:49:10 -7h-kor írta:

> a multkor mar volt rola szo, hogy a keverek kozegekkel szivas van, mert
> szivargaskor nem egyenlo aranyban tavoznak, ezert nem tudod mi maradt. a
> megfelelo arany csak ugy biztosithato, ha lefejted mindet, es uj, ismert
> aranyut toltesz bele.

ezt értem,

én azon akadtam ki, hogy a lefejtéskot nem tartályba szedik, hanem
elengedik a levegőbe, pedig
---------
Hűtőközegek kezelése[94/2003. (VII. 2.) Korm. rendelet]

A hűtőközegek környezeti szempontból biztonságos kezelésére vonatkozó technológia követelményei:

A szabályozott hűtőközeget tartalmazó hűtőberendezések töltetét minden, a körfolyamat megbontásával járó munkavégzés előtt tartályba (palackba) le kell fejteni (ezt a hűtőberendezésekre és hőszivattyúkra vonatkozó nemzeti szabvány - jelenleg az MSZ EN 378 szerint - kell végezni). A lefejtett közeg - amíg jogszabály nem tiltja ugyanabba a körfolyamatba visszatölthető vagy regenerálás után más gépben újrafelhasználható.