[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 24., Sze, 11:47:01 CEST

>a valaszfalak altalaban tele vannak T alaku elagazasokkal (egymashoz es a

igen ez így van de aggódok a bizonyos 3 méteres egybefüggő falszakasztól
most megmértem és több mint 4 méter és ráadásul az egyik végénél vagy egy
ajtó ami valószínűleg nem fog mechanikai támaszt adni ennek a falnak sőt a
sok ki-be csukogatás tán még jobban kimozgatja.

>a teto nem mozog. komolyan.

én is ezt látom az évek tapasztalata alapján, de egyszerűen nem hiszem el,
hogy az a 80-100 km-es vihar ami néhány évvel ezelőtt volt (és szerintem
bármikor megismétlődhet) ne mozgatná be a tetőt legalább fél centit... ami
már elég ahhoz, hogy egy fal megrepedjen.

>mennyezet sikjanak. ha a fogoparra meroleges, akkor ketoldalt a fogora

pontosan ezt volt az első elgondolás, de ekkor jött hozzá a :
mi van ha mozog a tető ?

>mivel csavarozol az ytonghoz?
sima 55-ös fához való gipszkartoncsavarral,
sőt ha bármit kell a falra erősítenem facsavarokat használok, még a fali
szekrényt is facsavarral tetem fel igaz ahhoz már a 12 cm-es csavart
használtam

>amugy a gipszkartont is glettelni kell....
de sokkal egyszerűbb mert csak a toldásoknál a hézagokat és a csavarlyukakat
kell ki kitömni, míg a síkot a gipszkarton felülete adja.

>Ez maga az álmenyezet :-)
>amit irsz, az is almennyezet :-) hiszen nem jarhato a teteje.
ok rendben, akkor ez egy fogalomzavar volt...

>Tökéletes, bár gipszpacnikkal szokták a falra ragasztani, nem
>csavarozni
igen, de olyan vékony gipsz pacnit nem lehet rátenni, hogy rendesen tartson
és ne foglalja el a teret, és ne legyen mögötte légtér, mert egyébként
nagyon kong, ezért talátam ki azt, hogy odacsavarazom a falhoz.
ha ez egy régi téglaház lenne akkor biztosan gipszpacnival csinálnám.

>parazaro foliat ki ne hagyd!
az persze lesz, erre a sorrendre gondoltam felülről-lefelé :

6mm-es osb lap, hogy sima legyen a padlás és akár még padlásszobának is
beépíthető legyen

vakpadló, mindenféle kb. egyforma vastagságú deszkából
fogópár tetején pukkancsos solflex nyár fólia mely egyben párazáró is,
fogópár közte keresztbe 10cm-es isover
bramac léc élére állítva közte 5cm isover
hőtükörfólia
1.5-2cm vékony tetőléc párnafának a gipszkartonhoz
gipszkarton