[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 24., Sze, 11:49:44 CEST

a padlas felol semmikeppen ne tegyel parazaro reteget. parazaras csak egy legyen, es az minnel kozelebb a lakoterhez, ahonnan jon a para.

nekem is ilyen, de  a gk kozvetlenul az elere bramaclecen van, az van kitavtartozva sikra. es a tetejen van meg ketszer elere bramaclec kozte 5-5cm uveggyapot, meg a vakpadlo helyett egyszer 15mm osb es kesz.

vajk

________________________________
From: Zsolt <epitesz1 at telectronic.hu>

az persze lesz, erre a sorrendre gondoltam felülről-lefelé :

6mm-es osb lap, hogy sima legyen a padlás és akár még padlásszobának is beépíthető legyen

vakpadló, mindenféle kb. egyforma vastagságú deszkából
fogópár tetején pukkancsos solflex nyár fólia mely egyben párazáró is,
fogópár közte keresztbe 10cm-es isover
bramac léc élére állítva közte 5cm isover
hőtükörfólia
1..5-2cm vékony tetőléc párnafának a gipszkartonhoz
gipszkarton