[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 24., Sze, 12:01:55 CEST

>a padlas felol semmikeppen ne tegyel parazaro reteget. parazaras csak egy

ok, de a szarufákra még a cserép és a bramac léc alá került ilyen pukkancsos
fólia, én telenyomtam a szarifaközt isoverrel keresztbe ugyanígy az élére
állított bramac léc 5 isover, hőtükör fólia és a vékonytetőléc

most akkor ez be fog nekem rohadni ?
vagy a szarufáknál a szellőzés kiviszi a párát ?

>nekem is ilyen, de  a gk kozvetlenul az elere bramaclecen van, az van
igen de ez a bramac léc az ami a tetőből maradt és az ácsok már kiválogatták
mert annyira vacak volt, a méretpontossága is csapnivaló, ezért tettem rá a
vékony lécet ami ki van hézagolva

>vakpadlo helyett egyszer 15mm osb es kesz.

és ez elég masszív, nem hajlik be nagyon ha rálépsz ?