[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 24., Sze, 12:03:08 CEST

hmm. ugy erted, hogy a lakott tetoter feletti padlasternek is szigetelted a ferde oldalat, nem csak a lakoter melletti ferde reszt? ha igen, akkor  az almennyezet felett nem kell nagyon szigetelni, a padlas is a szigetelesen belul van, es kesz.

hivatalosan az a duma, hogy a szigeteles kulvilag fele eso oldalan nem szabad parazaro folia legyen. a lakoter melletti ferde reszhez a cserep ala meg is vettem a baromidraga foliat emiatt.

a 15-os osb alatt 60 centinkent van a lecezes, nem igazan hajlik be.

vajk