[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 24., Sze, 11:51:55 CEST

Zsolt írta 24 Jun 2009  11:47 levelében:
> 6mm-es osb lap, hogy sima legyen a padlás és akár még padlásszobának is
> beépíthet~N legyen
Az a 6 mm kicsi karcsú ahhoz, hogy járható padló legyen, még ha
alatta deszkázás van is.

> vakpadló, mindenféle kb. egyforma vastagságú deszkából
> fogópár tetején pukkancsos solflex nyár fólia mely egyben párazáró is,
> fogópár közte keresztbe 10cm-es isover bramac léc élére állítva közte 5cm
> isover h~Ntükörfólia 1.5-2cm vékony tet~Nléc párnafának a gipszkartonhoz
> gipszkarton
A párazárásnak az alsó síkon kell lennie, a felsőn meg
páraáteresztőnek, ha egyáltalán kell oda is fólia.
Szerintem a fogópárok legalább 15 cm magasak, érdemes a teljes
magasságot telerakni hőszigetelővel, így meglenne az összesen 20 cm
réteged. Alsó párazárónak remek a hőtükrös fólia.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu