[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 24., Sze, 12:15:15 CEST

> 6mm-es osb lap, hogy sima legyen a padlás és akár még padlásszobának is
> beépíthet~N legyen
>Az a 6 mm kicsi karcsú ahhoz, hogy járható padló legyen, még ha
>alatta deszkázás van is.
a vakpadló önmagában elég lenne, de a felülete nagyon vacak, 6os OSB-t
amolyan simító rétegnek gondoltam, hogy ne hulljon be az évek alatt lerakódó
por a fogópárok közé

> vakpadló, mindenféle kb. egyforma vastagságú deszkából
> fogópár tetején pukkancsos solflex nyár fólia mely egyben párazáró is,
> fogópár közte keresztbe 10cm-es isover bramac léc élére állítva közte 5cm
> isover h~Ntükörfólia 1.5-2cm vékony tet~Nléc párnafának a gipszkartonhoz
> gipszkarton

>A párazárásnak az alsó síkon kell lennie, a felsőn meg
>páraáteresztőnek, ha egyáltalán kell oda is fólia.
akkor felsőnek nem építek be semmit, egyszerűsödik a dolog, csak most van
két tekrecs pukkancsos fóliám...

>Szerintem a fogópárok legalább 15 cm magasak, érdemes a teljes
igen, pontosan annyi

magasságot telerakni hőszigetelővel, így meglenne az összesen 20 cm
még nincs leszögelve semmi lehet, hogy így teszünk.

> hogy a lakott tetoter feletti padlasternek is szigetelted a ferde oldalat,
nem azt nem, de esetleg bármikor beépíthető legyen, mert akkora a padlástér,
hogy akár egylakást ki lehetne benne alakítani.

>nem csak a lakoter melletti ferde reszt?
de csak azt

 ha igen, akkor  az almennyezet felett nem kell nagyon szigetelni, a padlas
is a szigetelesen belul van, es kesz.

>hivatalosan az a duma, hogy a szigeteles kulvilag fele eso oldalan nem
> a lakoter melletti ferde reszhez a cserep ala meg is vettem a baromidraga
>  >foliat emiatt.

és végül felraktad ?
mert nekem a cserép alatt fennt van, igaz még nem lakunk benne így nem tudom
mi lesz az oldalt dupla fólia miatt ?

>a 15-os osb alatt 60 centinkent van a lecezes, nem igazan hajlik be.
ja így könnyű... :)

nekem van ahol 8x cm, mert a velux ablakok, kémények, és lépcsőházi ablakok
miatt nem egyenletes a szarufa elosztás.

ezért gondoltam a vakpadlóra, amit tképpen mindenféle vacakból teszek le, és
erre mint borítás jönne a 6mm-es osb.