[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 24., Sze, 12:19:24 CEST

Zsolt írta 24 Jun 2009  12:15 levelében:
> ezért gondoltam a vakpadlóra, amit tképpen mindenféle vacakból teszek le,
> és erre mint borítás jönne a 6mm-es osb.
Terítsd a vakpadlóra a pukifóliát úgy, hogy ne legyen átfedése, és
arra fektesd az osb-t. Így megoldottad, hogy ne nyikorogjon, ha jársz
rajta. Ha még a fogópár pallók élére olyan öntapadós szivacs szalagot
is ragasztasz, amit a falhoz csatlakozó gipszkarton profilokra kerr,
akkor ott se nyikoroghat a fán mozgó fa.

Ágydeszkáim nyikorogtak, és szappanozhattam, viaszolhattam, csak nem
hallgattak el. Tűzőgéppel rögzítettem alá 5 cm széles kárpitos
gurtnit, azóta csönd van.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu