[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 24., Sze, 12:36:20 CEST

Legalább 5x szétszedettem a padlót itt nálunk (párnafa, közte lépésálló
polisztirol, rajta 8-as OSB ha jól emlékszem), mert nyikorgott. Ha
szögelve volt, az a baj, ha csavarozva, akkor az, utána rakattam filcet
a párnafákra, a csatlakozásokhoz, már tiszta idegbeteg volt mindenki.
Aztán megszűnt a nyikorgás. Ment rá a fólia, a laminált padló, végül a
lépcső építés, mert a lépcső szegőlécei-korlátja rátakarnak a
lamináltra. Ezután újra nyikorogni kezdett, de már nem lehet (ésszerű
keretek között) szétszedni. Ha még egyszer csináltatnom kell, biztos
valami mást fogok kitalálni.

Gábor