[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 24., Sze, 13:03:02 CEST

Ez szép munka lehetett! Én még magamnak sem vállaltam :)
A lépcső, amit vettem, nagyon szép, függesztett lépcső. Spéci
alkatrészek vannak a csapolásoknál stb. hogy ne nyikorogjon.
http://lepcsomester.hu/index.php?stilus=lap&hiv=21

Nem is ezzel van a gond, hanem a padlóval. Mivel vékony OSB került a
laminált alá, és a lépésálló valahogy mégsem annyira lépésálló, így
érezhetően kicsit behajlik helyenként a laminált. Nem sokat, de hajlik.
Félek, hogy az évek során a sok hajolgatástól megnyomódik/kikopik a
padlólapok összeklikkelője, és ebből aztán valami gond lesz.

Gábor