[Epitesz-barkacs] porszivo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 24., Sze, 18:58:20 CEST

soha nem csereltem. ahogy ott is irtam, az a karcher egy baromijo konstrukcioju porszivo, viszont 7000 egy utangyartott filter hozza. ha meg teged az apro por nem erdekel, azt kinyomod valahova, akkor hasznalhatod filter nelkul. az egy olyan porszivo, ahol a motor hutese fuggetlen a porszivastol.

vajk