[Epitesz-barkacs] porszivo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 24., Sze, 18:58:48 CEST

Hofferek Attila wrote:

> letezik-e olyan, aminek nincs porzsakja meg semmije sem, csak egy cso
> be, egy cso ki, es a darabosabb szennyezodest is kepes atpreselni magan

Persze, csak nem porszívónak hívják. Pl egy jófajta radiális
ventillátor...

A porszívó nem alkalmas, még ha szét is berheli valaki, mert az úgy van
konstruálva, hogy a levegő átmegy a motoron, kis réseken, szűrés után
nyaldossa a tekercseket... A venti meg különálló, zárt motorral működhet,
a levegő csak a ventillátoron megy át.

Sajna marha drágák valamiért ezek. Néztem már, egész nagy nyomású, nem
vészes légszállítású is van, de az ára miatt hagytam a francba mindet.