[Epitesz-barkacs] muko

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 24., Sze, 23:08:31 CEST

Hello,

a kornyekbeli tuzeptelepek mind 16-20ezer korul adnak egy sima
negyteglas kemeny tetejere valo fedkovet (lapos negyszog alaku muko lap,
kozepen negyszog alaku lyuk, plusz felkor alaku esovedo a tetejere). Na
en ugy dontottem, hogy ennyiert kiontom magamnak, csak keves fogalmam
van rola, hogy is kell mukovet csinalni. Arra gondoltam, hogy aproszemu
murvat fehercementtel betonna varazsolok, izles szerint szinezem vasoxid
pigmenttel, majd ebbol ontom ki a formakat. A felkor alakut mondjuk
vekony vaslemezbol hajlitom, vagy farostlemezbol. Ez igy mukodhet? Utana
mivel lehet szep simara csiszolni a feluletet? Valami kisflexbe foghato
cuccra gondolnek, de mire?