[Epitesz-barkacs] muko

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 25., Cs, 04:23:03 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.06.24. 23:08:31 +2h-kor írta:

> Hello,
>
> a kornyekbeli tuzeptelepek mind 16-20ezer korul adnak egy sima
> negyteglas kemeny tetejere valo fedkovet (lapos negyszog alaku muko lap,
> kozepen negyszog alaku lyuk, plusz felkor alaku esovedo a tetejere). Na
> en ugy dontottem, hogy ennyiert kiontom magamnak, csak keves fogalmam
> van rola, hogy is kell mukovet csinalni. Arra gondoltam, hogy aproszemu
> murvat fehercementtel betonna varazsolok, izles szerint szinezem vasoxid

a sírkövesek is így csinálják :-)

> pigmenttel, majd ebbol ontom ki a formakat. A felkor alakut mondjuk
> vekony vaslemezbol hajlitom, vagy farostlemezbol. Ez igy mukodhet? Utana

ne farostlemez, vaslemez helyett rozsdamentest használnék

> mivel lehet szep simara csiszolni a feluletet? Valami kisflexbe foghato
> cuccra gondolnek, de mire?

a fedkövet utcáról nézve 15m  távolságból elég sima lesz  a zsalu által

ha meg egy fedlap nélküli használt kémény tetejére kell,
akkor a márványos külső szerintem luxus lenne
-------
ha ma kéne kiöntenem  a  kémény tetejére tennék zsalut, és ott önteném ki

a majdnem 50x50x10 mérettel  földön öntve és a tetőkibúvón kitenni
rohadtul nehéznek találnám.