[Epitesz-barkacs] muko

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 25., Cs, 07:49:17 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 25 Jun 2009  4:23 levelében:
> ne farostlemez, vaslemez helyett rozsdamentest használnék
Neked lehet valami ingyen rozsdamentes forrasod, mindenhez azt
hasznalnal :-)
Egyreszt ha kicsit osszerozsdazza a felulete, akkor sincs baj, ugyis
atcsiszolja. Masreszt vasoxiddal akarja szinezni, vagyis nem feher,
hanem barna fedko fog keszulni.

> a fedkövet utcáról nézve 15m  távolságból elég sima lesz  a zsalu által
Simara azert is kell lecsiszolni, hogy kevesbe koszolodjon. A
fagyallosagat is noveli egy simara csiszolt, beimpregnalhato felulet.

Csiszolni flaxbe fogott, kulonbozo durvasagu tarcsakkal / kovekkel
lehet, de igazan fenyesre csak vizesen, amihez viszont speci flex
dukal.
Szerintem mire minden anyagot es szerszamot megveszel, sablont
megcsinalsz, Neked is bele fog kerulni az annyiba, es meg
dolgozhattal is vele. Persze meg lesz az a jo erzesed, hogy ezt is
meg tudtad csinalni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu