[Epitesz-barkacs] porszivo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 25., Cs, 11:35:41 CEST

vajk fekete wrote:

> van itt egy ki felreertes, oszlatom, jo?

Jó. Engem is lehet. :-)

> "> 1. lombszivo
> Az nem ugyanazt teszi, mint a porszívó? Tehát átmegy a levegő a
> motoron?"

Ez csak kérdés volt, nem valaminek a cáfolata vagy válasz egy kérdésre.

> tehat elektromos lombszivorol van szo.

Nem vettem észre a gyökeres témaváltást.

> perszehogy szetszedtem, kulonben soha nm tudnek ilyen reszleteket. amugy
> hivatalosan

Akkor jó. Azért kételkedtem, mert még a büdös életben nem láttam belülről
olyan porszívót, ami nem a motoron szívta volna át a levegőt. Persze, ha
ez egy takarítógép része vagy egészen az, akkor tök más, annak vizet is
fel kell tudnia szívni, érthető, hogy ennél már nem működik a módszer.