[Epitesz-barkacs] porszivo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 25., Cs, 10:25:30 CEST

szia Jozsi!

van itt egy ki felreertes, oszlatom, jo? (kicsit keveset idezel mindenutt, felek a kihagyott reszek erthetetlenek voltak, pedig azokban a lenyeg)

1.

ez: "nemtudom hogy milyen belul, de gyanitom hogy nem. hiszen az felszed homokot, port mindent, pillanat alatt kinyirna a motort."
erre volt valasz:

"> 1. lombszivo
Az nem ugyanazt teszi, mint a porszívó? Tehát átmegy a levegő a motoron?"

tehat elektromos lombszivorol van szo. amivel avart meg hasonlot lehet osszeszedni. ilyet nem szedtem meg szet, de kizart hogy a motoron atmenjen a cucc amit felsziv, hiszen iszonyat sok port, kavicsot, mindent felszed.

2. a kis karcher porszivorol ezt irtam korabban:

"de mondom, a forgacselszivonak hasznalt karcher porszivom is olyan,
hogy total fuggetlen levegorendszer van a hutesre. a turbinahaz
palastjanak a motor feloli vegen vannak resek, ott jon ki a beszivott
levego. a turbinahaz teteje vallas, ott egy bazinagy O gyuruvel megy a
hazba, a tomites feletti terben van a motor. a tengely hatuljan van egy
venti, ami kb a hatso pajzson at nyomja be a levegot, es oldalt jon ki
a motorbol. a muanyag haz kialakitasa olyan, hogy ez a ket ter is
precizen, gumi tomitesekkel el van valasztva egymastol, egy nagy
szivacson szivja a hutolevegot."

perszehogy szetszedtem, kulonben soha nm tudnek ilyen reszleteket. amugy hivatalosan regen azt hivtak takaritogepnek, aminek ilyen kulon legaramu volt a hutese. persze azota hagyomanyos porszivomotorral is csinalnak takaritogepet, egy-ket evet az is kibir.

itt vannak kepek hogy hogyan nez ki a motor maga:
http://orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5201097&termekar=7980&akcios=0
http://orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5194092&termekar=9980&akcios=0

vajk