[Epitesz-barkacs] porszivo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 25., Cs, 12:12:51 CEST

vajk fekete wrote:
> itt van olyan, aminek be is van csovezve a kimeno legarama:
>
> http://orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5208887&termekar=34900&akcios=0
> http://orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5195517&termekar=16290&akcios=0

Szép darabok! Eszembe fog jutni, ha ilyesmire van szükségem.
Ezek szívónyomása se lehet apró, különösen a 3 emeletesé.

> egyszer lattam egy durva ipari porszivot, ami a benzinkuton a nagy cso
> mogott van. egy
> nagy hordo, es 3db ilyen motor van a fedelebe epitve...

Vagyis ezekből lehetne központi porszívót építeni ugyanezen az elven. Már
csak azt az elvet kellene kitalálni, hogy ne kukába vagy nagy hordóba
gyűljön a por, hanem némi durvaszűrés után (zokni...) vízbe legyen
gyömöszölve, és csatornába menjen. Biztos kitalálták már ezt is.

Azért látom, nem olcsó játék, kb annyiba kerül, mint az én komplett
porszívóm volt anno.