[Epitesz-barkacs] porszivo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 25., Cs, 12:03:07 CEST

itt van olyan, aminek be is van csovezve a kimeno legarama:

http://orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5208887&termekar=34900&akcios=0
http://orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5195517&termekar=16290&akcios=0

van adattabla mellette, ez alapjan a huto venti hazanak csatlakozasa 79-80mm.

egyszer lattam egy durva ipari porszivot, ami a benzinkuton a nagy cso mogott van. egy nagy hordo, es 3db ilyen motor van a fedelebe epitve...

vajk