[Epitesz-barkacs] pok a falon -akác

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 25., Cs, 14:11:22 CEST

Azt mondta egyszer egy kandallós fazon, hogy direktben fenyővel nem
szabad tüzelni, mert szétégeti a kandallót, csak keverve valami
normálisabb tüzelővel. Ebben az esetben a füstje is hígabb, és kémény
szempontból megfelelő? Csak mert van itt egy nagy rakás fenyő
hulladékom, tetőszerkezet-maradékok, lambéria, ilyenek.

Gábor