[Epitesz-barkacs] pok a falon -akác

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 25., Cs, 14:37:02 CEST

Szia,

Köszönöm a részletes leírást!
Megemlíteném még a kőrist, amit egyszer úgy vettem meg az erdésztől,
hogy az előző héten még a madár csiripelt rajta, és mégis nagyon jól
tudtam vele tüzelni.
Van itt egy táblázat, ami arról szól, amit írtál is, hogy nedvesen
mennyit csökken a fa fűtőértéke:
http://alltherm.hu/tuzeloanyagok.html

Ugyanitt egy másik táblázat, ami összehasonlítja az egyes fűtési módok
költségét. Érdekes adat pl. hogy a hőszivattyú olcsóbb, mint a fapellet!
Igaz, azt nem írják, hogy melyik hőszivattyúról van szó. Aztán persze
majd meglátjuk a villany ára mint alakul a jövőben.

Gábor